sobota, 4 października 2014

Witam wszystkich!
Powód założenia tego bloga - wydaje się dość oczywisty (przynajmniej dla większości).
Jeśli nienawidzisz metalu i rocka, masz kilka sekund na natychmiastową ewakuację z tego miejsca!
1...2...3
Jeśli zostałeś chwała Ci za to. O czym będę pisać? O tym, o czym będę miała ochotę (oczywiście w tematyce rock/metal i nie tylko).
Teraz czas na kilka suchych faktów o mnie:
Jestem metalówką od ponad 4 lat. Zaczęłam od lekkich utworów Within Temptation, przebrnęłam przez niemieckie utwory Rammstein, następnie przerzuciłam się na ciężkie, metalowe brzmienia. Tu wspomnę Dark Funeral, dalej pochłonęły mnie poszukiwania jakiegoś niepowtarzalnego zespołu, który byłby jakimś odnowieniem. Dimmu Borgir zawładnął moim sercem. Ta piękna muzyka - brak słów...
Nie mogę zapomnieć też o takich zespołach jak: Arch Enemy, Oberschlesien, In Flames, Immortal, Marilyn Manson, Sabaton - więcej nie pamiętam, za wszystkie pominięte zespoły/projekty muzyczne nie wymienione powyżej, serdecznie przepraszam.
Ciekawe - czy ktoś to przeczyta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz