niedziela, 14 grudnia 2014

Witam!
Czas się trochę pobawić...
Zostałam nominowana przez - Noyn Ty'n. Serdecznie zapraszam do wizyty na jej - jakże ciekawym blogu:
http://dziennikidestiny.blogspot.com/
A oto pytania dla mnie:

1. Jaki jest twój życiowy cel? 
Moim celem jest przeżyć tak życia, aby na starość siedząc w bujanym foteliku (słuchając oczywiście Arch Enemy), móc powiedzieć: 
- Kurczę, jakie ja miałam życie!

2. Czym dla ciebie jest prawdziwa siła?
Dla mnie prawdziwą siłą jest umysł. Tyko po nim można się poruszać, jak po swoich włościach.
I mieć wszystkich - których chcemy, gdzieś bardzo głęboko w ciemnych lochach.

3. Los czy przeznaczenie? I dlaczego?
Szczerze? Według mnie nie istnieje los, przeznaczenie- wszystko tworzy się jednej chwili. Wierzę, że każdy człowiek komponuję sobie swoją przyszłość, tak jak żywnie mu się podoba.

4. Czy było w twoim życiu jakieś szczególne wydarzenie, które miało największy wpływ na to kim jesteś teraz? 
Usłyszenie po raz pierwszych dźwięków utworu Dimmu Borgir. Opętało mnie. 
Dzięki niej zrozumiałam - jaką drogą powinnam podążać. 

5. Lubisz Science-Fiction? Dlaczego?
Oczywiście, że tak. Będę lepiej przygotowana na inwazję zielonych ludków, na naszą planetę :-)

1 komentarz:

  1. Dzięki, że chciałaś się pobawić ;)
    Naprawdę fajne odpowiedzi.
    PS: Ja też chce być przygotowana na inwazje ;) Widziałam kiedyś podręcznik o tym jak przetrwać kiedy dojdzie do apokalipsy zombi. Muszę sobie ją kiedyś kupić. Bo kto wie co to będzie...

    OdpowiedzUsuń